poniedziałek, 20 czerwca 2016

Coś na poważnie ;)

Hejcia :* Aga ! Gdzie Ty byłaś ? A tu i tam .Tak szczerze nie wiedziałam o czym za bardzo pisać , więc wolałam wcale ;) Ale teraz jestem i ruszam ,z ciekawym tematem ,który jak zwykle dotyka przynajmniej 70% społeczności tego świata .


Ignorancja .Obojętność .Bezmyślność ...
Tak częste choroby 21 wieku .
 Tylko o czym mówię ? Co mam na myśli ? Dość nie dawno podszedł mój kolega i mówi : Aga opowiedzieć Ci kawał ?Ciekawa  odpowiedziałam : , że jasne ;) Jednak nie spodziewałam się czegoś takiego .Mianowicie :Dlaczego żydzi , nie piją coli ? Bo jest gazowana -.- Serio , to ma być śmieszne ?

Od razu przyszedł mi pomysł na prowokacje , która miała polegać na tym , że różnym osobom opowiadałam ten "kawał" i czekałam na ich reakcje .Chciałam zobaczyć ile osób choć trochę szanuje historię Polski i tysiące mordowanych osób abyśmy , my dzisiaj mogli w spokoju pograć w piłkę  , czy oglądać TV .Wiele ludzi nie lubi historii .Uważa , że jest nudna .Ale nie zdają sobie sprawy , że to ona ,  doprowadziła , że jesteśmy tu i teraz .Na prawdę jeśli śmieszą was takie żarty to śmiejcie się z nich w domu do lustra , jak jesteście sami  .6/10 osób oburzyło się po usłyszeniu tego "dowcipu".2 - nie zaśmiały , ale były obojętne .A kolejne 2 wybuchnęły śmiechem . Dlaczego ignorancja ? Bo zupełnie mamy gdzieś , że 90 % ludzi , którzy zginęli w obozie zagłady podczas 2 wojny światowej to właśnie żydzi .Dlaczego obojętność ? Ponieważ nie szanujemy tego , że dzięki temu , że oni oddawali życie  my możemy dzisiaj żyć .Dlaczego bezmyślność ?Bo nie wiemy co nas czeka ...
 Ten post mogę podpiąć do wpisu "Stop mowie nienawiści " To też jest nienawiść ;) .Mówi o tym samym , tylko pod innym kątem .
 
Nakłaniam do przemyśleń .;)

Przy okazji ,jeśli ktoś czasem lubi pomyśleć głębiej , zaczytać się w przemyśleniach mądrych i inaczej niż Ty sam doświadczonych ludzi zapraszam na stronę , do której poniżej podeślę link ;) 


https://www.facebook.com/MissV.9/?notif_t=page_invite_accepted&notif_id=1466443400396373&__mref=message_bubble
 I oczywiście podsyłam piosenkę , która dość długo chodzi za mną ;)

Życzę wspaniałych i szalonych wakacji ;) Myślę , że się odezwę w ciągu tych 2 miesięcy ;) Do zobaczenia ~ Aga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz