wtorek, 26 stycznia 2016

Przyjaźń vs Miłość

SIEMANKO ! ^^ Na wstępie chciałam przeprosić (chyba jak za każdym postem xd ) , że tak długo nie dawałam znaku życia  , wiecie nowa szkoła  i nowe  obowiązki .

 Tym razem nie będę się zbytnio rozpisywać mimo , że poruszam dość ważny temat .
  Mianowicie : Przyjaźń vs Miłość . Dość oklepane ale i tak chciałabym coś o tym wspomnieć ;)

  Przyjaźń to bla bla bla ,właśnie nie ma jednej i nie zmiennej regułki . Dla każdego przyjaźń jest czymś innym i wnosi coś innego . Z miłością jest tak samo , nie ma wytyczonego schematu według , którego trzeba się poruszać . Jednak połączenie tych dwóch " słów", bo tak na prawdę chodzi o uczucie, wytycza jakiś schemat . Przyjaźń bez miłości nie istnieje bynajmniej prawdziwa . Czy różni się od tej , którą my sobie wyobrażamy ? Myślę , że nie . W przyjaźni  przecież również  druga osoba jest bardzo ważna , pomaga się w trudnych chwilach , martwi się o tą drugą osobę , spędza dużo czasu , świetnie bawi , akceptuje , chroni . Czy tak nie wygląda miłość , No oczywiście są czynniki , które jednak odróżniają te dwa uczucia . O tych już wszyscy doskonale wiedzą ;)

Chciałabym Wam pokazać , fragment książki , którą pisze moja przyjaciółka i przy okazji zachęcam do przeczytania całości ;) Do , którego link Wam tu podsyłam  ^^ 

  Myślę , że ta książka  zastąpi tysiąc słów jakie bym tu powypisywała na ten temat ;)

https://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.wattpad.com%2F181426486-najwspanialszy-problem-0-prolog&h=gAQGOGjVk&s=1

Jeszcze chciałabym podsumować  ten post najnowszą piosenką Szymona Chodynieckiego - Drogowskaz  oraz filmikiem świetniej YouTuberki - Oli   


Próbowałam się nie rozpisać ale mi nie wyszło chyba ;D

Miłego czytania , dziękuje i do zobaczenia ;) ~ Aga :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz