środa, 24 sierpnia 2016

Kreatywna strona życia *-*


Cześć ! Jak wakacje ? Wypoczęci ?Mam nadzieję ^^ Ja tak ! I ruszam z nowym tematem , który myślę zainspiruje Was :) 

 Wakacje to przede wszystkim masa wolnego czasu, który każdy wykorzystuje w przyjemny dla niego sposób (pozdrawiam pracujących xd ) . Zmierzam do tego ,że w tedy kwitną pasje .Możemy im   poświęcać dużo czasu i w ten sposób rozwiać je . 

 Są różni: mil­czący, wy­gada­ni, fleg­ma­tyczni, scep­tyczni, pełni życia, ra­dośni, dziecin­ni, roz­rywko­wi... Dzielą ich: ki­lomet­ry, poglądy, wiek, ko­lor oczu, wzrost, nu­mer bu­ta, płeć, mu­zyka.A wszys­tkich łączy jed­na da­ma. Piękna i elok­wen­tna da­ma o oczach ko­loru tęczy. Jej wiek jest dotąd niez­na­ny, ale jak wiado­mo ko­biet o wiek się nie py­ta.Na imię ma Pas­ja. Pas­ja do tworze­nia piękna. Znasz ją?


Czy to nie jest cudowne? Miliony ludzi na świcie .Tak bardzo różniących się od siebie ,może połączyć pasja . Co to tak w ogóle jest ? Pasja - to  coś , do czego samoistnie Cię ciągnie .Wgłębianie się w nią ,sprawia Ci radość . Jednak ona nie zawsze jest powodem bliskości ,lecz też samotności .Zależy od Ciebie .Wszystko .Ile czasu jej poświęcasz .Na jakim poziomie jesteś w danej dziedzinie .Czy chcesz dzielić się nią ze światem czy zamknąć ją w swoim własnym .To wypływa z Ciebie .Z Twojego serca ...

Ponieważ nie chciałam pisać o swoich pasjach zbyt dużo,to postanowiłam zrobić sesje pt:Moja kreatywna strona życia " .Mam 4 główne pasje ,którym poświęcam całe serca i mnóstwo czasu.Muzyka - Teatr -Tworzenie - ZHP. Po za tym  uwielbiam malować i rysować. . I od czasu do czasu lubię pobawić się w fotografa ^^Uwielbiam się dzielić tym  z innymi ..Oczywiście lojalnie wobec mojego "przełamania" . Tu kilka zdjęć :





I oczywiście piosenka ,która podbiła moje serce :
Rozwijajcie się ..tego Wam życzę 
Pozdrawiam ciepło ~ Aga :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz