czwartek, 2 kwietnia 2015

To samo w innym stylu ;)

No siemaneczko :) Co tam u Was ? Jak tam idą przygotowania do świąt? u Mnie tradycyjnie =D Wiecie pewnie że teraz odbywają się Misteria , ja jestem ze Wschowy i właściwie już miałam przyjemność występować nawet , ale nie o tym dzisiaj . Co roku oglądałam to samo misterium i no za każdym razem robiło na mnie jakieś tam wrażenie , ale w tym roku w raz z Oratorium we Wschowie , wybraliśmy się z megaa ekipą do Poznania na Misterium . Było superancko Jedyny minus - bardzoo zimno ale to był pretekst aby sie poprzytulać ;) heh Ale bardzo doceniam starania aktorów bo byli w takich szatkach a tu 1 stopień , efekty dźwiękowe i świetlne pierwsza klasa . no więc możemy sobie zaliczyć kolejne miasto gdzie zrobiliśmy sobie wstyd xD i Nawet nauczyłam się czegoś - jaaa nauczyłam się chyba nawet więcej niż przez miesiąc w tej szkole xD
a To zdjęcie pod tytułem : "Kara co się stało z Twoim kciukiem "? =D ŚCISKAM WAS GORĄCO - AGA ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz